Update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nicolienvanleeuwen - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nicolienvanleeuwen - WaarBenJij.nu

Update

Door: Nicolien

Blijf op de hoogte en volg

28 Oktober 2004 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieverds!

Hier maar weer eens een update! Goed ff denken hoor, waar zal ik eens beginnen, heb het zo druk met uitgaan, enzo :)? Owja, vorige week donderdag was er een nationale feestdag, Antillean Day, en dus was iedereen vrij! Dat betekende uiteraard woensdag avond naar Bamboo's waar het echt super gezellig was!

De volgende dag wilde we dus eigenlijk naar strand, maar het regende de hele dag door, echt niet te geloven gewoon. Dus ja, maar een beetje rondgehangen bij Paula's en alle 50 tv zenders bestudeert.

Vrijdagavond ben ik niet naar Taloula's geweest aangezien ik uit eten ging met mn stagebedrijf en de managers van de hotels hier op St. Maarten. We hebben gegeten bij Temptation, echt super lekker, mmmm! Maar ik had dus een jurk aan met glitters enzo, op zich best wel leuk. Maar ik zou dus doorgaan naar de Lady C en daar kan je zulke kleding echt niet aan (een spijkerbroek is daar meer op zn plaats!). Dus had ik gevraagd of Martin mn tas met kleding mee wilde nemen daarnaar toe, want dan zou ik me omkleden. En ja hoor, hij was het vergeten! Dus toen heb ik echt heeeeel overdressed bij de Lady C gezeten haha. Daar waren al die mannen van All strenghts, en die jongens gingen wel even op de foto met hen, heb echt hele leuke foto's van ! Maar die volgen nog. Die nederlandse beren zijn dus opgepakt wegens vernielingen! Tja, ze waren ook niet er voor rede vatbaar na al die drank en drugs (!).

Zaterdag was het tijd om slaap in te halen! Wel nog even naar de 'stad' geweest, even braadworst gegeten (zout!!!! blehbleh) en een filmpje gehuurd en 's avonds die dus gekeken.

Zondag zijn we met Charlotte haar ouders naar Ile de Pinel geweest. Dat is een heel klein onbewoond eilandje in een baai van St. Maarten. Was echt een super dag, echt heel erg gezellig!

Charlotte gaat verhuizen, ik raak dus mn kamergenootje kwijt(snik snik). Daarom zijn we gister uit eten geweest bij Los Gauchos. Ook een lekker restaurant maar je krijgt er wel mega veel eten! Daarna zijn we nog even naar Bamboo's geweest en dat was ook erg gezellig! Je hebt er een verhoging en dat ligt aan zee. En we komen net aanlopen en zien dat er een golf overheen slaat! Al die mensen doorweekt, en wat bleek,Sven, Wietske en Priscilla (die ook bij Paula's wonen)stonden er dus ook bij! Lekker nat!!

Al met al weer super gezellige week geweest en as zaterdag komt John dus daar heb ik helemaal zin in! Nou mensen volgende week weer een nieuw verhaal en ik hoop ook dat ik dan foto's kan plaatsen!

XX

  • 28 Oktober 2004 - 20:53

    Steef:

    zo lekker als eerste een berichtje erop zetten. Nou jij heb straks geen zin meer om weg te gaan daar. Willeke gaat zondag weg en gaat lekker een weekje naar turkie. Heb je side adres op de nieuwsbrief gezet dus er zullen binnenkort wel een paar berichies van oud collega's binnenkomen. Veel plezier tot volgende keer. Groetjes Steef.

  • 28 Oktober 2004 - 22:53

    1meneer Uit Zonedaal:

    Heyyyyy Nicolien,nog paar daagies dan komt ie.Nou bereid je maar goed voor,de kippe kenne het hier in holland niet bij legge.We zulle de komende 2 weken wel geen beriggies leze,je zal het wel erg druk krijgen met dat jong,veel plezier nog en geniet van de komende 2 weken,gaat wel lukke,en tot later.Groetjes vanuit playa Zonnedaal,oom Bram,doeiiiiiiiiiiii

  • 29 Oktober 2004 - 07:13

    Marjolijn:

    Ik word nog een keer jaloers van al die verhalen! Superleuk! Fotos zijn ook super!! Geniet ervan! Kus Marjolijn

  • 29 Oktober 2004 - 11:13

    Willeke Was.:

    Echt leuk ja, die verhalen...Volgens mij vermaak jij je wel daar! John kan denk ik niet wachten tot ie er ook is! Ik ben lekker aan het werk, is wat minder leuk maar we kunnen niet allemaal zoveel mazzel hebben als jij natuurlijk. Nou heel veel plezier dit weekend en ik schrijf binnekort wel weer een berichtje! Liefs Willeke Was.

  • 29 Oktober 2004 - 17:14

    Eej Zus:

    ik zie dat je het erg naar je zin heb mooi nog effe dan is john er
    we gaan met ze allle hem wegbrengenb gesellie nou ik stop weer want ik ben aan het eten doeg veel pleizier met john xxx

  • 29 Oktober 2004 - 17:20

    Nicolien:

    dit bovenstaande is van je broer

  • 30 Oktober 2004 - 15:22

    Renaatje:

    Hey nic,
    vanmiddag hebben we john weggebracht.Het was heel gezellig,alleen was pap even de weg kwijt maar ja dat kan gebeuren.Op dit moment is John onderweg naar jou.Je zal wel blij zijn als je hem ziet!!!!
    Nou lieve schat ik spreek je nog wel een keer.
    Heeeeel veel liefs en knuffels,je zusje Renate

    P.S I LOVE YOU

  • 30 Oktober 2004 - 19:39

    Steef:

    He nic en john zo lekker bij elkaar. nou veel saampjes en john niet bellen he maandag.
    hee geniet ervan en john hoor binnenkort de verhalen wel van je. Groetjes van Steef.

  • 31 Oktober 2004 - 08:52

    Fam.Barnhoorn:

    Nou Nic eindelijk weer samen voor 2 weken. Wij hopen dat jullie veel plezier krijgen daar,dus geniet ervan want het is zo weer voorbij.
    en pas vooral op je lenzen, want na onze john komt er niemand meer naar je toe, en 6 weken zonder zicht is ook niet alles.
    Nou nog veel plezier daar met elkaar en tot de volgende keer.

  • 31 Oktober 2004 - 13:09

    Mam:

    hoy nicolien, hoe is het nou, beter kan niet he, een mooi zonnig eiland en john lekker bij je, nou veel plezier samen en let op jullie spullen, speciaal die john heeft meegebracht, want niet alleen zonder je lenzen ook zonder die spullen die aan een lijntje moeten drogen, kan de rest van je verblijf minder aangenaam worden, veel liefs en de groetjes
    van mam xx

  • 01 November 2004 - 02:27

    Charlie:

    Hee Nico! MIs jullie nu al, het is nog zo vroeg en zij ligt al op bed!! blehh.. maarja getting serious vergt wat van je! Heel veel plezier met John deze week en ik bel je snel.. doei kus je ex-roomie

  • 01 November 2004 - 18:28

    Steef:

    Hee die John, ben je al bruin geblakerd. Nou ik weet niet of je Feyenoord daar heb gekeken, maar ik zeg een ding Dick van Egmond is mijn vriend. ha ha ha. hee verder nog veel plezier he. Groetjes Steef.

  • 01 November 2004 - 18:29

    Steef:

    Hee die John, ben je al bruin geblakerd. Nou ik weet niet of je Feyenoord daar heb gekeken, maar ik zeg een ding Dick van Egmond is mijn vriend. ha ha ha. hee verder nog veel plezier he. Groetjes Steef.

  • 01 November 2004 - 18:29

    Steef:

    Hee die John, ben je al bruin geblakerd. Nou ik weet niet of je Feyenoord daar heb gekeken, maar ik zeg een ding Dick van Egmond is mijn vriend. ha ha ha. hee verder nog veel plezier he. Groetjes Steef.

  • 03 November 2004 - 15:54

    Zusje:

    heeeeey, nog 6 nachtjes en dan ben ik jarig!! niet vergeten he, om het cadeautje aan john mee te geven... haha! kga zometeen even een leuke kaart voor jou op de post doen!! hoop wel dat je m een beetje snel krijgt! hoe vindt john het daar? heeft het zeker vast wel naar zn zin? jammer joh, dat het regent!! nou wordt ie niet zwart...haha ;) maarre john, veel plezier hoor en geniet er maar van!! nou nic, ik spreek je nog wel! heeel veel liefs fre

  • 04 November 2004 - 11:06

    Marion:

    Heeeey Nic!!! Gelukkig alles wel nog steeds!!? Veel plezier daaro met John! En ja, weinig nieuwtjes vanuit Kattuk!
    De Groetjesssss xxxx marion

  • 09 November 2004 - 13:03

    Willeke Was:

    He Nic en John, hoe bevalt het je daar John, t zal wel super zijn!!We missen jullie wel hoor! Maar ik hoop dat jullie het daar erg gezellig hebben en veel lol hebben!! En dat jullie maar weer snel naar huis willen komen... haha! Nou de groetjes maar weer! x Wil Was

  • 09 November 2004 - 15:04

    Willeke:

    He nic, ben weer terug hoor. Leuke vakantie gehad en lekker weer. Hoe is het daar, zal wel gezellig zijn. Oh ja gefeliciteerd he met Freliza. Nou veel plezier nog. Xxx willeke

  • 09 November 2004 - 21:12

    Marloes, Dirk, Suzanne En Ingrid:

    leuk al die verhalen! we zien dat je je best vermaakt daaro! en wat een gave foto's zeg en veel plezier nog daar jammer dat het zover en zo duur is anders kwamen we ff langs bij je voor een bakkie aan het strand!!!!!! veel plezier nog en we horen wel van je
    groetjes van me pa, ma en de rest van de fam.
    liefs ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2005

!!Guess who's back!!

21 December 2004

Hier is ie dan...de update!

15 November 2004

John op St. Maarten

28 Oktober 2004

Update

19 Oktober 2004

Zeilen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 22853

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: