Hier is ie dan...de update! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nicolienvanleeuwen - WaarBenJij.nu Hier is ie dan...de update! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nicolienvanleeuwen - WaarBenJij.nu

Hier is ie dan...de update!

Door: Nicolien

Blijf op de hoogte en volg

21 December 2004 | Nederland, Amsterdam

Hey lieverds, hier is dan eindelijk een nieuw stukje. Ik moet even goed denken wat ik we er op ga zetten haha. Ten eerste iedereen bedankt voor de kaarten, emails en berichtjes!!! Echt hartstikke leuk!

Verder gaat alles hier zn gangetje,ben nog steeds lekker aan het werk. Bevalt prima! Ga ook nog regelmatig naar strand, is ook nog steeds erg leuk natuurlijk. Verder gaan we regelmatig naar de film, dus wanneer ik thuis ben, kan ik het eerste halfjaar niet naar de bios omdat ik de films al gezien heb haha.Ook uitgaan blijf ik natuurlijk trouw doen, bbq'en doen we ook met regelmaat (dat verveelt nu trouwens wel haha). Afgelopen weekend nog bij Paula's.

Ook erg leuk is, dat we eindelijk een auto hebben!! Jaja, ongelooflijk maar echt waar. Het is een witte toyota corolla (of zoiets :) ) en het rijdt! Geen busjes meer s ochtends maar lekker in de auto, wat een luxe. Ook niet meer met zn 7'en in een auto (Rutger en Marco, nog bedankt voor alle keren meerijden he ;) ).

Nu ik aan die auto van Rutger en Marco denk, daar zit nog een grappig verhaal aan. We waren afgelopen weekend of strand en gingen even wat drinken. Toen kwamen Danny en Pual aan en vertelden dat er een onwijze mega golf kwam die dus alle spullen nat had gemaakt en Danny zijn handdoek was weg. Opzich viel dat dus allemaal nog wel mee. Totdat we naar huis wilde gaan en Marco zijn tas niet kon vinden, waar de autosleutels in zaten. Mooi dat die tas dus ook weg was. Nou is dat natuurlijk niet erg leuk maar ik vond het toch best wel grappig. Toen wilde ik mn kleding aandoen en wat bleek... ja hoor, ook weg!! Ik ben hier al ontzettend veel kleding kwijt geraakt, krijg het niet schoon/kapot in de wasmachine, roestvlekken van de wasmachine enzovoort. Maar ja,dan maar shoppen he...

Verder heeft Charlotte het weekend doorgebracht bij mij ofwel bij Paula's => supergezellig, dit weekend weer, toch Charley ;). Was echt ouderwets gezellig! Nu nog even shoppen van de week!

Tja en dan is het nu bijna kerst.heel raar. Heb ook niet echt een kerstgevoel ofzo ondanks de hele grappige caribische kerstmuziek. Ook heel veel huizen versiert met lampjes enzo, kerstbomen, van alles.Wel heel leuk allemaal maar ja 28 graden, zon en een strakblauwe lucht, tja dan wil dat kerstgevoel toch niet echt komen haha.

Nou, mensen, bij deze iedereen hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar(!!ZIE KERSTKAART!!)! Ik zie jullie allemaal snel weer terug in NEDERLAND!!

xx Niek

  • 21 December 2004 - 17:39

    Je Zusje:

    hey lieverd
    hier vriest het! de kerstboom staat al! wel jammer dat je er niet bij bent...
    nou nog 2 dagen en dan is mama jarig... 50 jaar alweer! zegt het voort, zegt het voort!! ;) haha
    het wordt echt supergezellig, maar dat hoor je natuurlijk nog wel! heb je trouwens kerstvakantie?? wij wel! kzal je missen met oud en nieuw!! maar voor die tijd spreek ik je nog wel! nou schat, nog veel plezier en een hele fijne kerst toegewenst!! ook van mark! xxxxxxx freliza

  • 21 December 2004 - 18:48

    Heleen:

    Niecie!!! Echt gaaf man! Dat heb ik altijd al eens gewild om kerst te vieren in die omgeving, lekker weer, strand.. etc. Super lijkt me dat man. Nou in ieder geval veel plezier nog daar. Hele fijne kerstdagen en een superoud/nieuwjaarsfeest. Zal wel ff wat anders zijn als de scum :) haha
    Liefs Heleen

  • 21 December 2004 - 19:48

    Charlie:

    Hee Niek, Charlie is niet weer weg te slaan hoor uit Paula's, maak maar een extra kastplankje vrij haha (meteen meer plek voor alle nieuwe kleren die we zo gaan shoppen) Kuss

  • 23 December 2004 - 11:50

    De Guytjes:

    Gefeliciteerd met je moedertje (wel fff bellen hé) We zullen vanavond al de sterke en minder sterke verhalen horen. Prettige Kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar alvast.

    groetjes Klaas & Bep en de kids.

  • 23 December 2004 - 12:56

    Willeke:

    He nic,

    Alles goed?? Hier wel hoor!
    Ga je nog wat leuks doen met de kerst of ga je lekker op strand leggen. Hier gaat het sneeuwen hoor. Nou prettige kerstdagen en we zien je binnenkort.

    xxx willeke

  • 24 December 2004 - 11:44

    Willeke Was:

    Hallo!! Echt leuk joh die foto's op het strand helemaal in de kerstsfeer. Ziet er heerlijk uit. Nog gefeliciteerd met je moeder trouwens. Jij vermaakt je daar wel zie ik. Gelukkig maar, nou fijne kerstdagen en tot horens! x Wil Was

  • 24 December 2004 - 13:21

    Maaike:

    he nico, heb even onze kerstkaart van je site geplukt. ja, morgen is het alweer kerst... het gaat snel. tot vanmiddag!

  • 28 December 2004 - 12:47

    Danny:

    He Nicolien het is tijd om wakker te worden!!! 's Avonds een vrouw, 's ochtends een vrouw! Vanavond weer een potje kaarten in The Main Event of the World series of Poker. Eeej lekker werken nog als je dit leest en ik ga effe (ja effe ja) op mijn bureau slapen. xxxx

  • 01 Januari 2005 - 19:32

    Mam:

    hallo nicolien, nou de allerbeste wensen voor 2005, de feestdagen zijn weer voorbij, er is weer aardig wat vuurwerk afgestoken door john en oudejaarsavond was erg gezellig, jammer dat jij er niet bij was maar we gaan nu aftellen, jij hebt nu eerst nog je reisje naar Porto Rico en dat nog een paar weken en dan eindelijk weer naar huis. nou de groetjes van ons allemaal en natuurlijk van Oma, tante Corrie,ome Mart en Tineke, kijk goed uit he, en pas goed op jezelf veel liefs, mam

  • 10 Januari 2005 - 08:26

    Marion & Maart:

    Hoooiiiiiii Nic!!!
    De beste wensen nog en een heel goed gezellig 2005!!
    Nog maar 2 weekies jaja, geniet er nog maar ff van!!
    Oh ik kwam er zaterdag achter dat je telefoon het niet meer deed hoorde ik, dus alle smsjes zijn niet aangekomen hahaha naja jammer dan geef iet!
    Veel plezier nog en tot gauw!!

    xxxxxxxx marion & maart

  • 22 Januari 2005 - 13:21

    Marieke:

    hee nicolien!
    als je dit leest ben je waarschijnlijk alweer in het koude nederland!
    welcome home!
    ik moet nog een weekje geduld hebben voordat danny terugkomt maar goed ook dat red ik wel.
    ik zie je met de carnaval !
    X marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2005

!!Guess who's back!!

21 December 2004

Hier is ie dan...de update!

15 November 2004

John op St. Maarten

28 Oktober 2004

Update

19 Oktober 2004

Zeilen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 22843

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: