John op St. Maarten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nicolienvanleeuwen - WaarBenJij.nu John op St. Maarten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nicolienvanleeuwen - WaarBenJij.nu

John op St. Maarten

Door: Nicolien

Blijf op de hoogte en volg

15 November 2004 | Nederland, Amsterdam

ZOOOO, dat waren 2 hele leuke weken! Zoals jullie weten is John dus langs geweest en dat was wel HEEL erg fijn en gezellig. Maar jemig, wat gaat de tijd snel! Ik keek er zo lang naar uit en dan zijn die twee weekjes echt zo snel voorbij! Voor ik het wist stapte die al weer de bus in naar het vliegveld (dat was dus vanzelfsprekend het minder leuke deel net als wennen aan het feit dat hij er dus niet meer is en dat ik niet meer in Holland HOuse slaap maar bij Paula's). Maar goed, we hebben wel leuke dingen gedaan in die twee weken!

Zo zijn we dus met dolfijnen gaan zwemmen op Anguilla. Dit is een eilandje vlakbij St. Maarten en heeft een strand dat in de top3 van de wereld staat! Eerst gingen we met een bootje naar dat eilandje, toen met een busje naar het dolfijnenbasin. Ziet er echt heel gezellig uit, is best kleinschalig. En toen dus zwemmen met een dolfijn. Die beestjes zijn echt zo ontzettend zacht! Nooit verwacht! Op een gegeven moment moesten we de dolfijn natspetteren zodat hij met zn kop terug zou spetteren. Maar omdat ik lenzen heb, draaide ik me hoofd om. Toen ikdacht dat iederee nwel uitgespetterd was, draaide ik me hoofd om, om me eigen rot te schrikken van die dolfijn vlak voor mn neus die zn tanden liet zien. Tja, toen heb ik wel een klein gilletje laten horen hahaha wat john natuurlijk weer erg komisch vond.Daarna gingen we dus naar strand en hebben daar ook heerlijk geggeten.Is echt een heel mooi wit strand met super helder water!

Ook zijn we nog een dag met een bootje wezen varen, rhino ride heet dat. Was ook hartstikke leuk, zijn langs de franse kust gevaren en toen gesnorkeld bij Creole rock. Hele gave vissen hebben ze hier! De terugweg ging ik sturen/varen en na een minuutje of 5 ging dat hartstikke goed haha. Totdat er opeens uit het niets 4 mega golven kwamen en ik daar vol gas over heen ging. En ja hoor, weer gegild we gingen met boot en al (zelfs de schroef) uit het water. we schrokken ons rot en John maar weer lachen natuurlijk. Maar we hebben het iig overleeft hoewel we wel een zere kont hadden en een zere rug!

Verder hebben we het eiland rondgereden, naar strand geweest en uiteraard bij Paula's gehangen en uitgeweest. Ook zijn we nog een dag naar Saba geweeest, ook een eilandje in de buurt. Dat is echt een heel mooi eiland maar wel HEEL erg klein, er is maar 1 weg en het is er superstil en niets te beleven. Een dag op Saba is echt lang genoeg!

Dit weekend niet erg veel boeiends gedaan. Zijn uit geweest, was weer hartstikke gezellig, vooral Paul was erg grappig(zie www.vansonsbeek.waarbenjij.nu)!ZOndag zijn we nog even naar strand geweest en hebben lekkre lang in zee gedobberd.

Ik heb ook een nieuwe kamergenoot, ze heet Maaike en is (gelukkig!) hartstikke aardig. Ook zijn er nog 3 jongens bij gekomen en dat zijn Guido, Marco en Rutger. Ook hartstikke gezellige lui.

En een nieuwtje: ik blijf tot 22 januari 2005! Ik ga deze week mn vertrekdata veranderen en hoop dus dat er nog plek is!

Dat was het wel weer, ik ga er nu ook foto's opzetten als het tenminste lukt! Nog bedankt iedereen voor de berichtjes/kaartjes/emails echt hartstikke leuk!

xx nicolien

ps: de foto's die erop staan, zijn allemaal verkleind door Danny (ook een Paula's bewoner) bij deze nogmaals bedankt he! Dat je het maar zo druk mag blijven houden op je stageplek ;) owh en de nieuwe foto's (van de afgelopen twee weken) volgen zo snel mogelijk!

  • 15 November 2004 - 20:24

    Mam En Pap:

    nou nicolien, john is weer thuis, de tijd gaat inderdaad erg snel, ik hoop voor jou dat het lukt om 3 weken langer te blijven,zou leuk zijn voor jou (voor ons minder natuurlijk)leuke fotos zeg, ben nieuwsgierig naar de rest,veel plezier en werkse, veel liefs en de groetjes van pap en mam xxxx

  • 15 November 2004 - 20:37

    Freliza:

    he zusje,
    mn verjaardag was echt superleuk! kben echt ontzettend verwend! Zaterdag kwamen mn vrienden en dat was natuurlijk helemaal super!! Het was ontzettend gezellig! we zijn daarna naar de cas gegaan (dat is nu net een bouwkeet....haha) Kvond het echt jammer dat je er niet bij was! en nog erger: dat je nog 3 weken langer blijft!! heel leuk voor jou hoor, maar ik vond die 4 maanden al lang zat!! Ik hoop wel dat je dan wat meer van het eiland kan zien!! Nou lieverd, khoop dat k snel wat van je hoor!! love you, xxxxxxxxxxxxxxxx
    je zusje

  • 16 November 2004 - 15:19

    Renaatje:

    he nicolien
    Jammer voor ons dat je 3weken langer blijft,maar leuk voor jou!!!!!
    nu kan je lekker wat van het eiland zien en lekker vakantie houden.
    Nou schat veel plezier en ik hoor je nog wel.
    HEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEL KUSJES EN KNUFELS
    EN NATUURLIJK: I LOVE YOU

  • 16 November 2004 - 17:04

    Heleen:

    Hey Nicolien!
    Echt gaaf man het ziet er zo mooi uit daaro!
    Je hebt t zeker naar je zin dat geloof ik best. Ik ben jaloers op je hoor! Ik wil ook....
    Nou heel veel plezier nog he. Geniet ervan.
    Heel veel liefs Heleen

  • 17 November 2004 - 11:46

    Willeke Was.:

    Hallo!!!! Nou ik vind het niet echt leuk dat je nog langer wegblijft, gezellig hoor. Maar aan de andere kant geef ik je wel gelijk want je bent er nu toch. Nou ik ben benieuwd hoe John het vond, we zien hem zaterdag wel weer. Ik ga weer aan het werk! Liefs Willeke

  • 17 November 2004 - 18:00

    Blonkie:

    Groot gelijk nic, dat je daar nog een paar weken blijft.lkkr hoor. xx blonkie

  • 17 November 2004 - 21:04

    Steef:

    hee nicio, alles wel daar. blijf je 3 weken langer, gloeiende gloeiende. Ik denk dan gaan we samen met John ff wat vuurwerkmatten afsteken dat gaat dan weer niet door. Nou we bewaren er wel ientje als je thuis komt. hee heel veel plezier daar en we spreken elkaar wel weer. Groetjes van Steef

  • 21 November 2004 - 21:38

    1meneer Uit Zonnedaal:

    Hoiiii mevrouw van Leeuwen,das lang geleden,wat heb je uitgespookt met John zeg,hij loopt zo beroerd.Ik denk het mijne er maar van.En dan die tekst he,John op St.Maarten,jaja.Maar ziet er allemaal heel mooi uit op de foto's van John.Wens je vanuit Rio de Zonnedaal nog heel veel plezier en tot later.Ow ja,ook nog de groetjes van mijn mams en van mij tuurlijk,doeiiiiiiiii.

  • 21 November 2004 - 22:04

    Tante Corrie:

    hallo nicolina hoe is het met je ik hoor goede berichten wel even schrikken drie weken langer wegblijven voor jou wel leuk nog even genieten van de mooien omgeving wij zijn naar de margrietdag geweest met je moeder en je aan komende schoonmoeder en wat denk je er gebeurt altijd wel iets met me kom ik uit de trein val ik lang uit op mijn plaat groot gelach natuurlijk en je moeder schuin over me heen twee oude mutsen over het parron nou hoe vind je die gelukkig dat je moeder over mij lag nu had ze alleen spierpijn nou nicolina ik hoop je snel weer te horen groetjes van je ouwen tante cor dikke kus van tineke en ook van mij natuurlijk doei

  • 03 December 2004 - 12:40

    Willeke Was.:

    He Nic, alles goed? Hier wel hoor. We gaan zaterdag het sinterklaasspel doen met de meiden, we hebben gister ff cadeautjes gekocht. Allemaal onzin natuurlijk. Maar ja, je moet toch wat he? Jij ook veel plezier als je nog sinterklaas gaat vieren, liefs Willeke

  • 15 December 2004 - 16:32

    1meneer Uit Zonnedaal:

    Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee,mevrouw van Leeuwen,is u daar nog.Maakt u niks meer mee dan?Laat weer eens wat zien en te lezen.Ik zit elke dag te kijken,maar steeds weer niets.Hoop je het nog steeds naar je zin en veel lol heb,zal best wel.Nou ik wacht wel af, en wens jou hele fijne kerstdagen,ja dan word deze meneer weer een jaartje jonger,en een heeeeeeeel gelukkig en vooral heeeeeeeeel gezond 2005,alvast voordat ik niks meer lees van je,groetjes vanuit het zonovergoten kerststalletje Zonnedaal.

  • 20 December 2004 - 18:01

    Charlie:

    Nico!!! Wat een saaie site! Die van mij date ik tenminste up.. Kus kus Charlie

  • 21 December 2004 - 12:24

    Willeke Was:

    He Nic, alles goed, ik hoop het wel. Ik wens je bij deze hele fijne kerstdagen, k hoop dat het daar ook gezellig is. En ik vind wel dat je de site moet updaten. werkse nog, xx WW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2005

!!Guess who's back!!

21 December 2004

Hier is ie dan...de update!

15 November 2004

John op St. Maarten

28 Oktober 2004

Update

19 Oktober 2004

Zeilen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 22845

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: