Zeilen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nicolienvanleeuwen - WaarBenJij.nu Zeilen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van nicolienvanleeuwen - WaarBenJij.nu

Zeilen

Door: Nicolien

Blijf op de hoogte en volg

19 Oktober 2004 | Nederland, Amsterdam

Echt zo leuk al die reacties! Echt hartstikke leuk. Ik kan alleen echt niet iedereen persoonlijk bedanken dus vandaar maar op deze manier! BEDANKT!!

Afgelopen weekend was weer top! Vrijdag uiteraard naar Taloula's geweest. Toen zijn Lenny en ik bij Wessel wat gaan drinken. Die woont bij zn zus in een gigantisch mooi appartement! Echt, ik ben gewoon nog steeds jaloers haha. Vanaf daar zijn we naar de Lady C gegaan en nog even naar de Bliss. Was een heeeel gezellige avond, veel gelachen! Er was alleen 1 klein dingetje, namelijk dat ik mn lens 's nachts ben kwijtgeraakt hahaha. Ik kon 'em nergens meer vinden. Gelukkig maar dat ik een extra paar heb meegenomen!

Tja, en toen was het al heeeel snel zaterdagochtend 08.00 en moest ik heeel erg haasten om op tijd te zijn aangezien we gingen zeilen. Ik had dus geen tijd om mn lenzen te pakken, had ook geen bril, dus zag er de hele dag niet uit hahaha. Maar goed, het zeilen was echt geweldig! We hadden super mooi weer (wanneer niet? ;)) en hebben gezwommen, gesnorkeld beetje op supermooie stranden gehangen en op de boot liggen zonnen. Maar dankzij dit fantastische weer zijn er dus een aantal mensen behoorlijk verbrand! Charlotte's rug (mn roomie)was echt heel erg verbrand, Priscilla haar benen en Danny, tja, die is helemaal verbrand! Echt niet normaal meer. Nu is zn gezicht aan het vervellen, echt een fraai gezicht! Ik denk dat ie zich de volgende keer wel gaat insmeren haha.

's Avonds weer uitgeweest, was ook erg gezellig. Dat valt ook wel af te zien van de foto's die ik zsm er op zal zetten,

Zondag zijn we naar de wedstrijd Nederland Amerika geweest van de sterkste man competitie. Wat een beren allemaal echt mega groot. Was ook erg leuk, maar het was echt helemaal niet druk, dus dat was wel jammer. Op dat resort heb je ook nog een uitkijkpunt (Fort Amsterdam) dus daar nog even op geweest en.......... we hebben daar op Divi's dus een ruimte met wasmachine's en drogers gevonden MET heet water voor maar 1 dollar per was!!!!! Dus gauw een keer wassen daar hahaha (voor degenen die het niet weten, onze wasmachine (1 voor 13 mensen) geeft dus geen heet water).

En gister (Maandag) waren Charlotte en Lenny jarig dus hebben we ZOndag opgezeten en voor ze gezongen. Maandag moest Lenny jammer genoeg werken, die kon dus niet mee uiteten bij de Mexicaan 'Tequila'. Echt heel lekker gegeten, Charlotte was zo blij met haar kado'tjes haha, we hadden allemaal gekke dingen gekocht zoals een kikkerfan enzo, erg grappig! Ook super lekker taart gegeten, ik zelfs 2x want Charlotte kwam chocolade taart langsbrengen! Lekkerrrrrrr!

Zo, weer een heel verhaal, als ik het zo lees is het echt vermoeiend haha, daarom ga ik vanavond dus op tijd naar bed want morgen (Woensdag) gaan we (weer) uit, want donderdag is Antillean Day dus dan is iedereen vrij!

Nou mensen ik ga nu weer snel verder werken (jaja, ik doe nog wel iets anders behalve uitgaan enzo) en ik ga zo snel mogelijk foto's erop zetten

Groetjes Nicolien
Owh en Wil, mn phoon is kapot dus vandaar dat je geen reactie krijgt! Sorry!!

  • 20 Oktober 2004 - 13:44

    Lieve Nic Olien:

    nou,je maakt echt veel mee daar,alleen al dat zeilen en feesten, gelukkig werk je ook nog wel eens, ze mogen daar wel voor meer stage plaatsen zorgen want volgend seizoen wil iedereeeen!!, je mag wel wat extras vragen voor het promoten van St.M.,veel plezier en pas goed op je zelf, groetjes en veel liefs van mam.

  • 20 Oktober 2004 - 15:21

    Je Broer:

    eejj nicolien
    jehbt het zo te zien weer een weekje naar je zin gehad ik hoop dat er nog velen volgen sterkte en succes op je werk en maak er een vakantie van je broer xxxxxx

  • 20 Oktober 2004 - 17:19

    Marjolein Van Duijn:

    he nicolien!!!
    alles goed daarzo? jij zit lekker in de zon en hier in Nederland niet!
    veel plezier en echt cool je site..
    xxxxx marjolein (van de Konmar...)

  • 20 Oktober 2004 - 19:13

    Renaatje:

    hoi lieverd,
    Zo bij jullie is het lekker weer!!Bij ons is het al best koud,hoor.
    Ik hoop dat je er snel fotos op gaat zetten, want ik ben heel nieuwsgierig!!!!!
    nou heel veel liefs en zoenen,knuffels enz...
    LOVE YOU xxxxxx Renate

  • 21 Oktober 2004 - 10:21

    Fam: Barnhoorn:

    Wat zal jij moeten afkickken als je weer in Holland terug ben.En had je geen duikbril aan boord dan? had je die op moeten zetten, had misschien een beetje geholpen voor zicht.
    Je moet voortaan een touwtje aan je lenzen plakken, dan verlies je ze niet meer, of een pantykous over je hoofd doen, wil ook nog weleens helpen.
    nou Nic. veel plezier nog, en tot een volgende keer maar weer. doeiiiiiii

  • 21 Oktober 2004 - 17:25

    Tante Ria:

    Hoi Nicolien,
    Hoe gaat het met je? Heb je het naar je zin? Ik hoop dat het leerzaam voor je is, veel plezier!

    Groetjes ome Wim en tante Ria

  • 21 Oktober 2004 - 17:29

    Willeke Was.:

    He Nic,
    Ik hoorde al zoiets over je telefoon van John, maar zo is het ook handig om contact te houden. Mijn moeder wilde ook gelijk wat op je site zetten zoals je ziet. Nou have fun! Ik lees wel weer hoe het met je gaat in je volgende verhaal!!! x Wil

  • 22 Oktober 2004 - 20:13

    Martina:

    Hoi Nicolien,

    Zo te lezen heb je het er ontzettend naar je zin.
    Veel feestjes en leuke dingen te doen.
    Mis je nederland nog wel een beetje?
    Geniet er maar lekker van hoor.

    Groetjes van Steef,Martina en Caitlyn.

  • 23 Oktober 2004 - 09:57

    Fre:

    he zussie!! Wil je ons jaloers maken ofzo? nou, dat lukt je aardig ;) maarre jammer joh, dat het regende op je vrije dag.... gnagna heel erg jammer! we leefden allemaal erg met je mee... hahahahahahahhaha
    hier is het trouwens heerlijk weer! morgen wordt het 22 graden (OK, in limburg dan...haha, dus morgen gaan we naar limburg!!) maarre ik stop, want ik heb al genoeg uit mn nek gekletst...(maar dat van het lekkere weer was wel waar...)
    nou veel plezier nog en heel veel xjes freliza

  • 23 Oktober 2004 - 17:19

    Hallo Nicolien:

    wat heb je toch een pleizer nicolien en wat ben je toch lekker aan het genieten, dit vergeet jeje hele leven niet meer, erg fijn voor je. ik zit nu bij jullie lekker kroketten te eten mmmmmmmmm. groetjes van oma en veel dikke zoenenxxxx van je OMA

  • 23 Oktober 2004 - 19:37

    STEEF:

    HE NICOLIENERTJUH, ALLES WEL DAAR. ZO TE HOREN WEL EN MIS JE NIET VEEL BEHALVE JE VRIEND EN FAMILIE. HIER GAAT ALLES ZIJN GANGETJE EN IN DE KONMAR GEBEURD ER NOG WEINIG. JOHN MAAK IK VANAVOND WEER IN MET POOLEN EN JOU WENS IK NOG VEEL PLEZIER DAAR TOT VOLGENDE WEEK.

  • 23 Oktober 2004 - 20:53

    1Meneer Uit Zonnedaal:

    Ha die Nicolien,gaat er erggg gezellig aan toe bij jou,kword jaloers,wel leuk hoor voor je.Bij die bere moest je gelijk aan oom Bram denken zeker?(ook zon goddelijk lichaam)Maar lees en zie alleen maar kerels,zijn daar geen dames?(oke er staat op sommige fotos wel een lekkere meid,kweet niet wie dat is).En de verbouwing verbouwing gaat helaas niet door,ze amputeren geen kinderarmpje,jammerrrrrrrr,hahaha.En een hint voor de volgende keer,zoek eens met je lenzen in, gaat beter denk.Ik ga nu proberen dit bericht er 1x op te zetten,veel plezier en tot de volgende keer,groetjes vanuit het zonovergoten Zonnedaal,doeiiiiiiiiiiii,ome Bram.

  • 24 Oktober 2004 - 20:39

    Corrie:

    hier een bericht van mij je jonge tante.
    tineke had een leuke verjaardag heel leuk dat je opbelde. we zijn zondagavond met je vader en moeder naar onze tineke geweest, was erg gezellig, je vader wilde graag blijven er was nog wel; plek in de URK maar aangezien wij dan moesten gaan lopen naar huis hebben we hem toch maar meegenomen.onze Tien vond de cadeaus erg leuk vooral het pakpapier.ze heeft een mooi nieuw bed, maar dat zie je wel als jullie weer langskomen, dat zal ze erg gezellig vinden we vertellen aan haar dat je daar ben, dus ze weet ervan.leuke zeiltocht heb je gemaakt je geniet wel van alles heerlijk om te lezen nou nicolina ik hoop dat je nog veel mag genieten en een ziens

  • 24 Oktober 2004 - 22:34

    Hello Nic:

    hello sweety pie! everything fine there? here in holland is everything ok. nou nic nou in het hollands,want ik zit al een kwartier te typen in het engels,iedereen is naar bed gegaan.lekker rustig.nog een weekje en dan is john bij je.leuk voor jou en john.dit is een leuke site zeg, ik hoop dat je er snel nog een paar fotos op zet ben je nog wezen duiken, of ga je nog.o ja leuk die zeiltocht,wat een belevenis dat vergeet je niet meer. nou nicolien sleep well and goodnight! your daddyyyyyyyyyyyy

  • 26 Oktober 2004 - 10:48

    Willeke Was:

    Hoi Nicolien,
    hier weer ff n berichtje uit Kattuk! Zaterdag was Meuda jarig dus zijn we daar geweest en erna met z'n allen naar de Stairs. t was echt gezellig, ik hoop bij jou ook! Nog ff en dan is John bij je, ik zou wel met m willen ruilen maar jij niet denk ik...haha! Nou tot de volgende keer. Liefs Willeke

  • 07 Oktober 2007 - 15:38

    Th Van Der Veer:

    Ik heb een e-mail adres opgegeven ,
    maar dat was niet de bedoeling ,omdat
    ik een endere persoon moet hebben.
    Dus het e-mail adres moet vervallen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2005

!!Guess who's back!!

21 December 2004

Hier is ie dan...de update!

15 November 2004

John op St. Maarten

28 Oktober 2004

Update

19 Oktober 2004

Zeilen
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 22839

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: